درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 1612
بازدید کل : 179494
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




funny

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : saeed

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 build 3 Retail:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : saeed

منبع : www.AsanDownload.com 


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.1.10:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : saeed

 

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional  نقشه کشی به روشی نوین


اکثر معماران و طراحان نقشه های ساختمانی که کارشان طراحی است اولین انتخابشان AutoCad است. این ابزار حرفه ای تمامی امکانات لازم برای طراحی یک نقشه کامل را دارد اما کار کردن با آن بسیار دشوار است و تنها حرفه ای ها می توانند با آن کار کنند. در این پست ما قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در عین حرفه ای بودن فوق العاده ساده است و نسبت به AutoCad بسیار ساده تر کار نقشه کشی را امکان پذیر می کند. Ashampoo 3D CAD Professional نام این ابزار بسیار مفید و ساده اما حرفه ای و پیشرفته است. این ابزار به راحتی هرچه تمام تر تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی سه بعدی یک ساختمان را کنار هم قرار داده و در نهایت خروجی را به عنوان یک ساختمان به طراح تحویل می دهد.
هماهنگی کامل با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه وجود دارند یکی از قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شود ؛ به واسطه پشتیبانی از فرمت های مختلف در نقشه کشی است که این ابزار می تواند به راحتی با نقشه های طراحی شده با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کرده و آن ها را مورد ویرایش قرار دهد.
نمایش تصاویر در این نرم افزار به صورت کاملا سه بعدی خواهد بود ؛ یعنی می توان تصاویر یک ساختمان سه بعدی را چرخاند و از بعد های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد ؛ این امر با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در نقشه های سه بعدی ارائه شده نکته بسیار مهم و کلیدی است که کاربران و طراحان حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. تبدیل خروجی به فرمت قابل اجرا در نرم افزار Cinema 4D یکی از دیگر قابلیت های گنجانده شده در Ashampoo 3D CAD Professional است که برای طراحان حرفه ای اهمیت زیادی دارد.
طراحی نقشه های خلاقانه ، سایه گذاشتن برای طراحی ها ، امکان ساخت Tour برای نقشه های سه بعدی طراحی شده به منظور نمایش و راهنمایی ، وجود انواع Object ها در طراحی نظیر انواع وسایل موجود در آشپزخانه یا وسایل موجود در اتاق های خواب و انبوهی از قابلیت های دیگر که طراحان حرفه ای حتما پس از دانلود و نصب این ابزار کارآمد به آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo 3D CAD Professional v3.0.2:
- طراحی نقشه های سه بعدی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته
- سازگار با دیگر فرمت ها استفاده شده در طراحی نقشه ها
- هماهنگی با دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه
- امکان تبدیل خروجی به فرمت سازگار با نرم افزار Cinema 4D
- استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
- وجود تمامی ابزارهای لازم برای طراحی های سه بعدی
- پرخش 360 درجه ای نقشه ها
- وجود چندین نقشه و طرح آماده برای ایده برداری
- طراحی نقشه های خلاقانه
- وجود تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی اتاق ها ، آشپزخانه و ...
- وجود چندین مدل نقشه برای ایده برداری
- امکان خروجی گرفتن به صورت Tour از نقشه طراحی شده
- قابلیت سایه دار کردن بخش های مختلف طرح
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : saeed

با خطاهای کامپیوتر خداحافظی کنید Maximum Software Bug Doctor



آیا کامیپوتر شما به دلایل نامعلوم کرش ( ناگهان خاموش شدن =Crach) می شود؟ آیا شما با صفحه آبی که به صفحه مرگ معروف است مواجه می شوید؟ آیا با خطاهای عجیب و غریب هنگام بالا آمدن ویندوز مواجه می شوید؟ و بسیاری از این سوالات که برای کاربر کامپیوتر بسیار دردناک است. تحقیقات شرکت Maximum Software نشان می دهد که 94% کامپیوترها بعد از 30 روز کار کردن با خطاها و کرش شدن های مختلفی روبرو می شوند که کوچکترین دلیل آن برای مثال حذف نرم افزارهای نصب شده به صورت ناقص می باشد. برای برخی از این دلیل ها که باعث به وجود آمدن خطاها و کرش های متوالی و در نتیجه از بین رفتن اطلاعات می شود راه حل ساده ای وجود ندارد. به همین دلیل گروه پرتوان آسان دانلود در نظر دارد نرم افزاری را معرفی کند تا کاربران با آن به آسانی بتوانند خطاهای کامپیوتر را رفع کنند.
Bug Doctor نرم افزاری است مخصوص از بین بردن خطاها و کرش های بی مورد کامپیوتر که بسیار آسان و کاربردی به رفع خطاها می پردازد. اگر از تعمیر کامپیوتر و بردن آن به تعمیرگاه و هزینه کردن خسته شده اید آسان دانلود این نرم افزار به شما پیشنهاد می دهد. به طور متوسط کامپیوترها دارای بالای 200 خطای پنهان و آشکار هستند که مستقیم و غیرمستقیم به خرابی های مختلف کامپیوتر می رسند.Bug Doctor میتواند بسیاری از خطاهای کامپیوتر را که به دلیل های مختلف پدید می آیند را رفع کند این خطاها که توسط نرم افزارها رفع می شوند بالای 100 خطای مختلف می باشند. به این ترتیب شما کامیپوتری سالم و بدون دردسر خواهید داشت که نتیجه اش افزایش سرعت کارایی ویندوز خواهد بود. آسانی کار با نرم افزار باعث می شود که نیاز به دانش فنی نباشند و کافی است دکمه ها کلیک کنید تا تمامی مراحل تخصصی توسط نرم افزار به سرعت انجام شود. آسان دانلود این نرم افزار را بر روی سرورهای قدرتمندش برای دانلود رایگان آماده کرده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Maximum Software Bug Doctor v7.0:
- اسکن و جستجو کامپیوتر برای یافتن خطاها
- رفع خطاهای مزاحم به آسانی که باعث مشکلات کامپیوتر شده اند
- تعمیر فایل های خراب پنهان که در عمیقا در کامپیوتر قرار دارند
- جلوگیری از کرش و خطاهای مخفی که باعث آسیب به کامپیوتر می شوند
- اجتناب از خطاهایی که هنگام بارگزاری ویندوز نمایان می شود
- آسانی که با نرم افزار و رابط گرافیکی مناسب
- رفع خطاها و کرش ها به طور اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...


 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : saeed
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : saeed

دانلود فيلم آموزش زبان انگليسي Learning English With Mr Duncan
دانلود رایگان آسان ترین مجموعه فيلم آموزش یادگیری زبان انگليسي برای گفتگو و برقراری ارتباط با دیگران توسط آقاي دانکن با محیطی کاملآ متفاوت و جذاب
این مجموعه شامل 50 قسمت با دو کيفيت عالي و متوسط می باشد و از انجا که دارای طرفدارن بسیار زیادی است فیلم ها را به صورت تک تک و یکجا برای دانلود کاربران عزیز آماده کرده ایم

در اين پست وب سايت ميهن دانلود باز هم يکي ديگر از مجموعه هاي آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه آموزشي

Learning English With Mr. Duncan

يکي از مجموعه هاي معروف و پرطرفدار آموزش زبان انگليسي مي باشد. اين مجموعه توسط آقاي دانکن ساخته شده که وي آنرا به طرز جالبي در سراسر جهان منتشر کرده است. در واقع فايل هاي ويديويي اين مجموعه توسط آقاي دانکن در سايت يوتوب به اشتراک گذاشته شده و تا به حال بيش از 30 ميليون نفر در جهان از اين مجموعه فوق العاده ارزشمند استفاده کرده اند. آموزش زبان با کمک اين مجموعه بسيار ساده و در عين حال مفرح است چرا که آقاي دانکن در فيلم هاي آموزشي خود محيطي کاملآ شاد را براي زبان آموز رقم مي زند که باعث مي شود مخاطب در حين تماشاي فيلم به هيچ عنوان احساس خستگي نکند. اين ويژگي بارز مجموعه آموزش زبان انگليسي آقاي دانکن است که مجموعه او را نسبت به ساير مجموعه هاي معروف آموزش زبان انگليسي متمايز مي کند. اين پکيج شامل 50 قسمت مي باشد که محور اصلي تمام اين قسمت ها آموزش گفتگو و برقراري ارتباط به زبان انگليسي است و در هر يک از اين قسمت ها موضوعاتي از قبيل تشکر کردن، خريد کردن، ارائه بيوگرافي و رزومه، ابراز احساسات و ... آموزش داده مي شود. همچنین برای فهم و درک بهتر کلمات و جملاتی که در فیلم گفته می شود زیرنویس آنها نیز درون فیلم نمایش داده می شود. اگر سطح دانش شما از زبان

انگليسي

بسيار ابتدايي و يک فرد مبتدي يا متوسط در اين زمينه هستيد اين مجموعه يکي از انتخاب هاي بسيار عالي براي پيشرفت شما جهت برقراري ارتباط راحت با ديگران به زبان انگليسي مي باشد.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...



ادامه مطلب ...



دانلود نرم افزار Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 Final
در این پست وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Internet Security قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با داشتن آن دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی کاسپراسکای تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادراند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی Kaspersky را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

 



ادامه مطلب ...


 

در حدود چند ماه قبل نسخه 2011 از محصولات امنیتی شرکت Kaspersky شامل Anti-Virus و Internet Security در سایت قرار گرفت. تا آن زمان فعال ساز معتبری برای فعال کردن این نرم افزارها منتشر نشده بود و قرار شد به محض انتشار یک فعال ساز معتبر، آنرا در سایت قرار دهیم. در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین فعال ساز محصولات امنیتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم که میتواند نرم افزارهای امنیتی این شرکت را برای همیشه معتبر سازد و دیگر شما با مشکل غیر فعال شدن نرم افزارتان پس از مدت اعتبار 30 روزه مواجه نخواهید بود.
جهت دانلود و راهنمای استفاده از فعال ساز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...