درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 1689
بازدید کل : 179571
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 


Professional Website Template| Jommla Templates|PSD| 900MB
مجموعه آماده شده شامل 110 قالب بسیار زیبا و خیره کننده از لحاظ گرافیکی برای وبسایت می باشد که با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ طراحی شده و براحتی این قالب ها قابل ویرایش می باشند و میتوان متون قالب ها را از انگلیسی به فارسی تبدیل نمود. همانطور که گفته شد قالب ها بسیار زیبا هستند و تقریباً تمامی موضوعات مانند وبلاگ، سایت دانلود، فروشگاه و ... را پوشش میدهند. علاوه بر مجموعه 110 قالب مجموعه دیگری با نام Joomla template قرار داده شده که شامل صدها قالب زیبا و و معروف برای جوملا که یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای سایت است بهمراه پلاگین ها و ابزارهای اضافی این سی ام اس می باشد.

برای دانلود رایگان مجموعه 110 قالب حرفه ای سایت از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب ...


 

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/hooked-carp-invasion.jpg

National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE


Language: English


00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB


Genre: Documentary



نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها


سال انتشار: ۲۰۱۱


زبان: انگلیسی


مدت زمان: ۴۵ دقیقه


حجم: ۳5۰ مگابایت


کیفیت: HDTVRip


زیرنویس انگلیسی : ندارد


خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های

آبی

امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این

کپور

ها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...


این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.


این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها،

سخت‌پوستان

، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.


در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.


در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند


گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب ...



http://mihandownload.com/mypic/Saeed/ashwinfin.jpg

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام 3 great special effects tutorials برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی جلوه های ویژه فتوشاپ میباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از فتوشاپ میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ دوازدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌اس۵ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)
در نسخه‌های پیشین، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. بعد از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، اکثر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند. برای مثال، فتوشاپ CS (نسخه ۹) از ساخت منو و دکمه‌هایی برای دی‌وی‌دی حمایت می‌کند (که بعداً در نرم‌افزار ادوبی انکور دی‌وی‌دی مورد استفاده قرار می‌گیرند).[نیازمند منبع]
از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی آرجی‌بی، ال‌ای‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، سیاه و سفید و غیره.
فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل جیف، جی‌پگ، پینگ و غیره است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی (به انگلیسی: PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ).
شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود[نیازمند منبع]. فرمت پی‌اس‌بی نسخه جدیدتری از فرمت قبلی است که برای فایل‌هایی با اندازه بیشتر از ۲ گیگابایت طراحی شده است.
آخرین نسخه فتوشاپ CS5 می‌باشد در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ هجری شمسی معرفی و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ هجری شمسی برای فروش و در دو نسخه بیسیک (به انگلیسی: Basic) و اکستندد (به انگلیسی: Extended) عرضه شده‌است.
در این فیلم آموزشی 3 جلوه بینظیر فتوشاپ را به شما آموزش میدهد که در زیر آن ها ذکر شده است...
درس 1 -- ابعاد زمان
چگونه شما می توانید متن های چند بعدی از یک تک لایه متن ایجاد کنید.
درس 2 -- رعد و برق اثر قلم مو
چگونه برای ایجاد یک براش رعد و برق و استفاده از آن برای ایجاد اثرات جالب.
درس 3 - ساختمان کامپوزیت
چگونگی ترکیب دو عکس برای ساخت کامپوزیت میباشد.



ادامه مطلب ...


تيزر تصويري آلبوم جديد و فوق العاده زيبای زيباي بهنام علمشاهي به نام دو نفره ... با کیفیت عالی

( ترانه : حميد فريزند , حامد سيفی پور , مريم غفاری )
( آهنگ : حميد رهنورد / تنظيم : پيام هوشمند , سعيد ساشا , سياوش صدری )
( آلبوم دو نفره اول مرداد ماه از شركت آواي نكيسا در سراسر ايران پخش خواهد شد )




ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : saeed

 

دانلود بازي کم حجم آزاد کردن پرنده ها از قفس برای کامپیوتر Bowman Legend


شما و يک تيرکمان و يک قفس پر از پرنده , چقدر مهارت داريد پرندگان را از قفس آزاد کنيد؟ پس مشخص شد که کار شما در اين بازي چيست . شما بايد با تيرکمان پرنده ها را از قفس خارج کرده و امتياز کسب کنيد. اين بازي داراي گرافيک خوب و همچنين حجم پاييني مي باشد و نصب بازي نيز بسيار راحت است. اميدواريم از اين بازي زيبا لذت ببريد.

 



ادامه مطلب ...


دانلود مستند ورزشی پله اسطوره برزیلی Pele Documentary

ادیسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰ در تِرس کوراسائویس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل است. پله در دوران بازیکنی خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست. از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند. از القاب دیگر او او ری (شاه) و پرولا نگرا (مروارید سیاه) بودند. او عموماً به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ جهان شناخته می‌شود. او ضمن مهارت بازی به عنوان هافبک یا مهاجم، مهارت کامل بازی با هر دو پا را داشت. تمام‌کننده‌ای قهار بود، دریبل‌زنی بی‌نظیر و پاسوری به یاد ماندنی. او حتی به عنوان یک فوروارد تکل‌زن قهاری نیز بود. سرعت و قدرت شوت او از معروف‌ترین ویژگی‌هایش هستند.او در دوران حرفه‌ای خود سه جام جهانی را کسب کرد و ۱۲۸۱ گل به ثمر رساند. او تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه برزیلی سانتوس بازی کرد و تنها در سال‌های آخر به آمریکا رفت تا برای کوسموس بازی کند. بعد از بازنشستگی در ۱۹۷۷ او به عنوان شخصیتی ورزشی فعالیت کرده‌است و مدتی وزیر ورزش برزیل بوده‌است. در این مستند زیبا به لحظات به یادماندنی از دیدارهای باشگاهی و ملی این اسطوره کهن و ستاره برزیلی را تماشا خواهید کرد و بخشی از زندگی شخصی و از ناگفته هایی در مورد پله، در این مستند کمیاب پرده برداشته می شود و در کنار آن، گل های دیدنی این فوتبالیست صاحب نام را می توانید ببینید. این مستند با کیفیت عالی avi. و جزو  HDTV که یکی از بهترین کیفیت های نمایش فیلم خانگی است.

 

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه ای زیبا و دیدنی از تصاویر مختلف Best Mixed Wallpapers

مجموعه ای زیبا و دیدنی از 50 والپیپر مختلف را برای شما کاربران عزیز به صورت رایگان آماده ی دریافت کرده ایم . این تصاویر به علت تنوع برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . فرمت تمامی این تصاویر JPG بوده و ابعاد آنها نیز 1920x1200 است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . امیدواریم از این مجموعه ی زیبا لذت ببرید . برای دریافت این تصاویر به ادامه ی مطلب بروید .


 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی کم حجم و ترسناک Silent Evil: Kates Rescue

Silent Evil: Kates Rescue یک بازی ترسناک و با حجم کم است که توسط کمپانی معروف و نام آشنای Big Fish Games در سال 2011 میلادی عرضه شده است . در این بازی Kate به طور اسرار آمیزی ناپدید شده است و شخصیت اصلی داستان یعنی Dinah برای یافتن او تلاش می کند و شما نیز باید با جمع آوری سرنخ در مراحل مختلف به Dinah برای یافتن کمک کنید . این بازی یکی از بازی های hidden object و فکری می باشد که میتوانید لحظات خوشی را داشته باشید . برای دریافت این بازی زیبا و کم حجم به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

 



ادامه مطلب ...


طراحی مجازی اتاق ها با Room Arranger v5.69.0.213 Multilingual

Room Arranger ابزاری کم حجم است که به شما برای طراحی دکوراسیون اتاق های مختلف کمک می کند . این نرم افزار با مجازی سازی اتاق های مختلف ساختمان همچون هال ، آشپزخانه ، باغچه ، دفتر کار و ... طراحی را برای شما بسیار آسان می کند . با این نرم افزار می توانید از جابه جایی وسایل خانه جلوگیری کنید و با چند کلیلک به صورت مجازی وسایل اتاق را جابه جا کنید .  این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.



ادامه مطلب ...