درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 4946
بازدید کل : 184577
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 

به دلیل زیاد بودن حجم مطلب کپی شده


National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE
Language: English
00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB
Genre: Documentary

نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳5۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های آبی امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این کپورها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...
این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.
این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها، سخت‌پوستان، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.
در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.
در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند
گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...


http://tasavir.webatu.com/images/3187550749e6.jpg

دانلود رايگان کاملترين مجموعه Oxford New English File شامل 6 دي وي دي متشکل از فيلم هاي آموزشي + فايل هاي صوتي + کتاب هاي الکترونيکي + نرم افزار مالتي مديا آموزش زبان با حجم 15 گيگابايت

در اين پست وب سایت ميهن دانلود باز هم يکي ديگر از مجموعه هاي عظيم آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه آموزشي New English File يکي از محبوب ترين مجموعه هاي آموزش زبان انگليسي در سراسر جهان می باشد. اين مجموعه توسط دانشگاه آکسفورد Oxford University Press منتشر شده و همانطور که مي دانيد مجموعه هاي آموزشي اين دانشگاه يکي از معتبرترين منابع آموزش زبان انگليسي به شمار مي روند و تا به حال جوايز بسيار زيادي را دريافت کرده اند. اگر از بازديد کنندگان هميشگي ميهن دانلود بوده باشيد حتما در خاطرتان هست که در عيد 1390 ميهن دانلود مجموعه آموزشي English Today را براي دانلود رايگان شما کاربران محترم قرار داد، New English File دومين مجموعه آموزش زبان انگليسي است که زمان بسیار زیادی صرف جمع آوري فايل هاي آن گردید چرا که يافتن فايل هاي بسيار پراکنده اين مجموعه از سرتاسر وب امری بسيار سخت و دشوار است از همين رو تا به حال هيچ سايتي اقدام به جمع آوري آن نکرده است. همچنین اين مجموعه در 6 دي وي دي که هر کدام از آنها مخصوص گروه خاصي هستند منتشر شده است. در واقع چه افرادي که تنها با الفباي زبان انگليسي آشنايي دارند و چه افرادي که به صورت حرفه اي با زبان انگليسي کار می کنند مانند اساتید و مترجمان و ... مي توانند از سطوح مختلف اين مجموعه آموزشي استفاده کنند. دانشگاه آکسفورد از سال 2004 اقدام به انتشار اولین سطح این مجموعه نمود و از آن زمان هر ساله سطح جدیدی از این مجموعه را منتشر می کند که جدید ترین سطح آن مربوط به سال 2011 می باشد. سطوح مختلف اين مجموعه به ترتيب شامل Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced مي باشد که درون هر کدام از آنها فيلم DVD آموزش زبان انگليسي، کتاب تمرين، کتاب کار، کتاب تست و ارزيابي، کتاب نکات کليدي، کتاب آزمون، کتاب دانشجويان، کتاب اساتيد، کتاب منابع تکميلي، فايل هاي صوتي مرتبط با هر کدام از کتاب ها، نرم افزار مالتی مدیا آموزش زبان انگليسي و ... قرار دارد. سازندگان اين مجموعه در رابطه با آن مي گويند که نکات و روش هاي آموزش زبان انگليسي با کمک اين مجموعه 100% جديد است و کاربر توسط اين مجموعه با تمام اصول و قوائد زبان انگليسي مانند گرامر، تلفظ، مکالمه و ... به خوبي آشنا مي شود و پس از مدتی می تواند بر زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کند. این مجموعه يک منبع عظيم براي کساني است که قصد دارند زبان انگليسي را از پايه شروع کنند و همچنین کساني که قصد دارند بر سطح دانش زبان انگليسي خود بيفزايند. ساير سايت هاي ايراني اعم از دانلود و فروشگاهي تنها کتاب هاي الکترونيکي اين مجموعه را قرار داده اند که آن هم فقط شامل 4 سطح است اما همانطور که در توضيحات بالا اشاره شد، ميهن دانلود هر 6 سطح اين مجموعه را علاوه بر کتاب هاي الکترونيکي با فيلم و فايل هاي صوتي آن قرار داده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : saeed

به گزارش فارس : این مرورگر که هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده از امکانات متنوعی برای کاربران شبکه های اجتماعی مختلف برخوردار خواهد بود. همچنین یک برنامه کوچک هم در این مرورگر گنجانده می شود تا کاربران شبکه های مشهور اجتماعی راحت تر بتوانند به امکانات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

از جمله دیگر امکانات فایرفاکس ۵ می توان به قابلیت مدیریت حساب های کاربری، سرویس نمایش دهنده فایل های پی دی اف و سیستمی جدید برای جدا کردن زبانه های صفحات مختلف اشاره کرد.

همچنین تحول مهم دیگر عرضه نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس ۵ است. این اولین بار خواهد بود که فایرفاکس به غیر از نسخه ۳۲ بیتی نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر فایرفاکس را در دسترس کاربران قرار می دهد.

موزیلا پیش از این از عرضه چهار نسخه مختلف از فایرفاکس در سال ۲۰۱۱ خبر داده بود. به نظر می رسد رقابت با نسخه های تازه مرورگر های کروم و IE مایکروسافت هدف اصلی این به روزرسانی های پی در پی و متوالی باشد.



ادامه مطلب ...


سلام رفقا هر کسی هر فیلمی خواست تا در اسرع وقت بزارم   این هم نمونه ای از فیلم های موجود   

720p

http://www.mediafire.com/?sagdgriuox60g 

http://www.mediafire.com/?k4osbg8hzizrw 300 (2006) BRRip 450MB



http://www.mediafire.com/?n157lfzf7gkynqu
http://www.mediafire.com/?ahptds1805gdggd
http://www.mediafire.com/?eefw48on57620bh

pass : 300mbfilms.com The Illusionist (2006) BRRip 750MB



http://www.mediafire.com/?61zz2hwbxrshb5n
http://www.mediafire.com/?zhsb8cz4g12celn
http://www.mediafire.com/?s8b0e0bjjixk8c3
http://www.mediafire.com/?auml5h2gywgn3f6

pass : mediafire4u.com

پارت پارت نتونستی تک پارت هم هست Idea

http://www.fileserve.com/file/TrG8pPu/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi

یا

http://www.filesonic.com/file/1306595234/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi

یا

http://www.wupload.com/file/33417611/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi Anaconda 3: The Offspring 2008



http://www.mediafire.com/?sharekey=10072c5ac0ca02700de4fc1039a016747eed02242560a621480654b192e70f3f

Password if Required : MediaLand Anaconda 4 - Trail of blood



http://www.mediafire.com/?sharekey=9ea6d05e078842ab7069484bded33bcdc563cd33%2062e0fa55

Password: 8giaitri.com Alvin and the Chipmunks The Squeakquel (2009)



http://www.mediafire.com/?y662fzd6l2k
http://www.mediafire.com/?q5kp45osaev
http://www.mediafire.com/?z926jtt9z95cdnn
http://www.mediafire.com/?sdvsly6azxp

pass : mediafire4u.com King Kong (2005) 720p



http://www.mediafire.com/?m2la8bthhrtaz

pass : mediafire4u.com



12 تير 1390برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده :

برنامه ورزشی فوق العاده دیدنی و جذاب 90 - نود با اجرای عادل فردوسی پور
| بـا کـیـفـیـت مـنـاسـب / بـا لـیـنـک مـسـتـقـیـم / از دسـت نـدیـد |

| هر هفته میتوانید برنامه پرمخاطب نود را از این سایت دریافت کنید |

نام برنامه : نـود
موضوع : ورزشی | تخصصی فوتبال
مجری : عادل فردوسی پور
محصول : ایران
زبان : فارسی
سال پخش : 90 - 89
کانال پخش کننده : شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
طراح کاور : irsiva
کیفیت : مناسب
حجم : میانگین 500 mb
فرمت : Wmv
وب سایت برنامه : www.90tv.ir
لینک دانلود : مستقیم - Direct
اعتبار لینک دانلود : 1 ماه بعد از تاریخ ارسال مطلب
خلاصه : داوري نود : بررسي قضاوت هاي ليگ فوتبال ايران توسط كارشناسان داوري / دوربين نود : پخش گزارش هاي ارسالي مردمي و آثار هنري مخاطبان برنامه نود / گزارش نود : گزارش تصويري با نگاه تحليلي به مهمترين رويدادهاي فوتبال ايران / گفتگوي ويژه : بحث و گفتگو با دست اندركاران و كارشناسان ، پيرامون مهمترين رويدادهاي فوتبال ايران / ميهمان نود : گفتگو با بازيكنان فوتبال ايران / نود درجه : مرور اتفاقات و حاشيه هاي فوتبال ايران با نگاه طنز / نود ثانيه : مرور جديدترين اخبار و تازه هاي فوتبال ايران


 



ادامه مطلب ...


فیلم فوق العاده دیدنی و ترسناک The Hills Have Eyes II محصول 2007 با زیرنویس فارسی
| با کیفیت خارق العاده 720p / با لینک مستقیم / از دست ندید |

نام فيلم : The Hills Have Eyes II
ژانر : ترسناک | هیجان انگیز
کارگردان : Martin Weisz
نويسنده : Wes Craven, Jonathan Craven
بازيگران : Daniella Alonso, Jacob Vargas and Michael Bailey Smith
تاريخ انتشار :  23 March 2007
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 89 دقیقه
امتياز : 5.0/10
زيرنويس فارسي : دارد
کيفيت : خارق العاده 720p
فرمت : mkv
حجم : 500 mb
اطلاعات بيشتر : کليک کنيد
لينک دانلود : مستقيم - Direct
خلاصه داستان : واحدي از گارد ملي ارتش آمريکا براي انجام تمرينات نظامي به منطقه شانزده در صحراي نيومکزيکو اعزام مي شوند . اين منطقه همان منطقه اي است که سالها قبل دولت آمريکا در آن آزمايشات اتمي انجام داده و در نتيجه اين آزمايشات و اثرات اشعه راديواکتيو ، انسانهاي آن منطقه تغييرات ژنتيکي پيدا کرده و تبديل به موجوداتي آدمخوار و خشن شده اند . در ادامه اعضاي اين واحد نظامي وارد اين منطقه مي شوند و سپس با اين موجودات درگير شده و يکي يکي قرباني آدمخواران مي شوند...



 

دانلود از سرور سايت (لينک مستقيم)

همراه زیر نویس بیا که لینک مستقیم از دست نده



ادامه مطلب ...


 

دانلود فیلم Date Night




ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:دانلود فیلم خارجی , , :: 19:57 ::  نويسنده : saeed

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای Scream 4 با لینک مستقیم

www.biya3.loxblog.com



ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : saeed

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان به نام Bir Kulunu Cok Sevdim

www.biya3.loxblog.com




ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : saeed

آلبوم جديد و زيباي احسان شماعي زاده به نام گيتار من پيدا شده

( شعر و آهنگ : احسان شماعي زاده ، تنظيم : ميثم جمشيد پور و ميلاد خاتمي )

www.biya3.loxblog.com


 



ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : saeed